Direktlänk till inlägg 4 augusti 2010

Bloggåterfall!

Av Lena - 4 augusti 2010 18:47

Jaha ja...så har man startat upp bloggen igen!

Hamnade ju pladask i fejan-träsket för ett tag sedan och bloggen blev lagt på hyllan, men nu så är jag tillbaka;-)


Kanske det inte blir så väldigt mycket text denna gång, utan desto mer bilder. Jag har nämligen efter många års längtande skaffat mig en systemkamera:-D Den är på väg hem till mig, fick besked idag att den lämnat butiken och har jag tur kommer den redan imorgon, min nya fina lilla kompis Nikon D90!

Svart med röda tecken...precis som två av mina andra vänner här hemma, de fyrbenta;-)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 19 oktober 2010 09:44

Helgen som var tillbringade vi hos kennelmamma Linda i Säffle och som vanligt åkte man hem med vemod över att de trevliga dagarna gick alltför fort MEN också en känsla av stor glädje över att ha valt en uppfödare som är så engagerad i sina valpköpare...

Av Lena - 13 augusti 2010 21:08

Så kunde Janne ha sagt när jag ringde och sa att jag backat in i muren....! Men det gjorde han inte...han är för snäll för det...men jag hoppas han tänkte det iaf för han var tyst ovanligt länge innan han sa något! Vilken klassiskt kärringtabbe!!  ...

Av Lena - 11 augusti 2010 09:45

Igår var en perfekt dag för geocaching! Solen sken utan att det var för varmt och som sällskap hade jag och Norma med oss Mikaela och Tindra, två lättsamma roliga tjejer som gjorde dagen fulländad! Spänning, historia, motion, äventyr, skratt, frust...

Av Lena - 10 augusti 2010 08:53

....får det bli! Känner mig väldigt vågad och tänkte jag skulle bli med ros!Kan man annat än älska dessa underbara blommor? Men själv jag har aldrig vågat mig på att köpa sådana då det sägs att de är så svåra att sköta och att det är ett evigt kämp...

Av Lena - 9 augusti 2010 17:46

Idag fick båda hundarna följa med på skattjakt. Vi hade cachen Fornborgen bakom Lemshaga som mål och det blev en lagom promis även om det var en ganska så tuff backe sista biten med tanke på Wera men hon hängde på bra. Otroligt vacker utsikt men ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards